.

.
.

Saturday, July 31, 2010

Sekitar goodies collection at NTMTBA'10.

Petang tadi dalam pukul 4.15pm aku sampai kat Rumah Persatuan USM Transkrian, Nibong Tebal bersama family. GengBasikal @Kulim aku sorang jer yang joint kali ni.....yang lain semua ada hal masing-masing. Sekarang ni aku punya group susah nak kayuh bersama-sama dah.....sampai bila GengBasikal @Kulim dapat bertahan..hanya Allah saja yang tahu.....

Aku bersama peminat cilik.....anak aku ler Acik dan Alin...memberi sokongan moral sampai tak mau pi sekolah sebab nak tengok abah dia kayuh......

Aik...cam kenal jer bro.....tahniah Odd tolong pihak penganjur.....

Ni dia salah satu daripada cabutan bertuah esok..."basikal buluh".....dapat kat aku kot....

Lagi.....berposing bersama peminat cilik.....

Along, pakai baju asrama..... aku pi ambik dia kat asrama sebab mau tengok tempat abah dia nak kayuh...........Angah....peace...

Harap-harap 649 dapat top 700...sudah kira OK.....



Wife aku juga beri moral support.....dia mau aku bawak balik medal...jangan pulang tangan kosong.....fuh.....cabaran.....masa RUN10 aku cuma completed all CP jer....
Bye....bye dulu jumpa esok di USM Transkrian, Nibong Tebal...dan SELAMAT BERKAYUH SEMUA...

No comments:

Post a Comment