.

.
.

Sunday, August 1, 2010

NTMTBA'10..aku banyak tolak bila naik bukit...

Hari ini merupakan hari yang ditunggu bagi semua riders.....Nibong Tebal MTB Adventure 2010 @ NTMTAB'10, seramai 1600 riders lebih yang bersiap sedia nak melepaskan geram sebelum menyambut Ramadhan. Tapi aku tengok kat Starting Point ada sedikit kekecohan dimana ada ramai riders dah tunggu kat depan melepasi starting point. Kesian kat riders yang dok tunggu awal kat starting point tu. Aku dok kot tepi tak lepas lagi starting point.

Muka nampak ceria sebab belum kayuh lagi....

Starting point masa awal pagi.....lepas tu jadi lain...


Rider kecik tu (Betong riders) aku jumpa masa kayuh kat Betong hari tu....kayuh sama-sama pi Piyamit Tunnel..tapi tak boleh nak berkomunikasi sebab aku tak reti cakap Siam...


Saiful @ Singa Padi....jumpa kat TUDM Fun Ride...


Hujung tu Pon, Hawk MTB...

Permulaan nak masuk offroad...jam dah...

Lontruth.....yang mana satu....



Mai tolak basikal....sebab jam..


Water station and pisang...

Terjah anak sungai

Melepasi titi kayu....

Suntronic energy drink..

Ada rider jatuh kot sebab ambulan masuk sampai kat dalam...

Tolak jangan tak tolak...

Aku tolak jer basikal kat bila naik bukit...tak ada stamina....

Hu..hu...tolak lagi.....

Rilek sat ambik nyawa....uncle tu cakap sama aku..

Dok ambik gambaq....baru setengah pendakian Bukit 300...

Yang duduk to bro Ayie....CallBaruP

Downhill yang berbatu....bahaya...

Dah dekat nak sampai ke USM....

Sebelah kiri tu semua kenal Puan Ros...top riders...bersama Umi Suryati..Pawana Riders..

Geng-geng Gerek Kulim...tahniah sebab dapat medal....kesian Chaon sebab tak boleh kayuh kena dek demam....

Dok tunggu lucky draw...



Aku dapat lucky draw....tiub basikal..jadilah buat spare....
Secara keseluruhan NTMTBA'10 seronok, tapi bukit banyak jugak dan tinggi pulak tu..aku tak larat. Terima kasih penganjur....jumpa lagi Insyallah...

No comments:

Post a Comment