.

.
.

Sunday, July 25, 2010

Bukit Botak Second Edition....kali ni aku Ok..

Padi tadi, 25hb Julai aku terjah lagi ke Bukit Botak. Ramai riders yang turun iaitu 19 kesemuanya. Antaranya Chaon, Mat, Nasir, Shahrul (Gerek Kulim), Pak Leh, Jan, Mie, Wadi, Nazir, bro Mat Hanif (Gerek Bukit), bro Yusof, Odd, bro Arip, bro Jefry, D-One, Amir dan lain-lain.
Boleh dikatakan kayuhan kali ini aku rasa ok skit compare 1st ride ari tu.
Kami start dekat nak pukul 9.00am sebab tunggu semua riders mai....biasalah masa itu emas

At starting point..Petronas Taman Kota Kenari..

Odd....sapa tak kenal dia otai kayuh bersama bro Yusof...alamak lupa nak sensor plak..

Mat Gerek Kulim nampak serious jer..



Akulah Mizivenzo satu-satunya wakil dari GengBasikal @Kulim...yang lain ???????



D-One....layah DH...

Dok tunggu riders...tapi bukan aku....

Odd dengan skill climbingnya....


Nazir dok ragaih bukit..

Chaon....steady jer

Nak sampai ke puncak nampak mental jugak....

Pemandangan dari atas Bukit Botak...

Nampak tak riders kat bawah tu...

Jan Gerek Bukit dok susun batu nak buat jalan..he..he...

Ni dia Nasir....penghulu Gerek Kulim..tersengih...he..he..baru nak sampai ker


Bersiap nak turun layah DH sempoi punya.....seat basikal aku sampai longgar sebab DH punya pasal....


Muka aku taklah nampak penat sangat he..he...

Singgah pekena air kat gerai simpang Sungai Ular.....


Secara keseluruhan semua happy, berkenal-kenalan dengan semua riders...tapi aku mintak maaf sebab nama 2 riders lagi aku lupa......
Kali ini aku tunggu orang pulak bukan orang tunggu aku..ha..ha..bukan nak riak saja seronok-seronok...bye-bye ....jumpa di Nibung Tebal MTB'10...Insyallah..

No comments:

Post a Comment