.

.
.

Wednesday, July 28, 2010

Terjahan tergempak ke Trek Poly, Bkt 3M dan Bkt Tanpa Nama.

Petang kelmarin, Mait Apit (Odd punya geng) call aku ajak aku kayuh....dia cuti. So, aku tak ada masalah punya...dah macam jadi pengayuh tegar dah rasanya...ha..ha...kembang lobang hidung aku (naik lif tekan suis). Kami layan trek Poly, Bukit 3M dan satu Bukit Tanpa Nama...nak tau pasal apa akupon tak tahu....main terjah jer bukit tu, Mait Apit yang bawak...

Mait Apit dah sampai kat tapak pemunggah sebelah Bihun Sup Pak Long...

Inilah seorang pengayuh tegar huah...puji diri sendiri...

Memasuki offroad trek Poly

Climbing ke Bukit Tanpa Nama...


Tu dia...trek belemuih ngan selut.......

Take rest...bergambar di atas Bukit Tanpa Nama.....

Mait Apit tersengih kat aku......

Downhill tak buleh nak kayuh sebab trek curam dan berlubang-lubang....

Dok pikiaq macam mana yang "ragaih" benda tu....ni masa nak balik dah....

Terima kasih Mait Apit sebab ajak aku kayuh pagi tadi 28hb Julai 2010....kayuhan ini jugak bolehlah dikatan latihan untuk NTMTBA'10 yang tinggal beberapa hari lagi......Sekian..

Add Image

No comments:

Post a Comment