.

.
.

Saturday, July 10, 2010

Butterworth Airbase Fun Ride....part 2

Ni gambar-gambar part 2, aku seronok kayuh tepi bendang....almaklumlah area aku penuh dengan kelapa sawit....jer

Adik di depan kayuh laju..tahniah dik...geng Betong Rider nie....(Abg Megat)...

Berhenti sat tengok ikan...ha..ha...

Kelihatan Umi dok lambai tangan....suruh aku tangkap gambar kot...


Ni group akak-akak kayuh........

Gambar captain...


Terima kasih kat marshall ni sebab tolong snap gambar aku...

Pemandangan bendang yang indah....nun jauh di sana tu adalah riders...


Uncle ni terjatuh masa lap kot....

Tindakan pantas marshall bawa uncle ni pi hospital....tahniah penganjur..

Cikgu Din, D-One dan bro Saiful Giant dah sampai...

Chaon pon dah sampai....

Woi...makan sampai 3 bungkus sekali ker Giant...

Aku dan Cikgu Din....

Antara riders yang sampai..




Umi dan husband baru sampai.....aik bila masa aku potong dia...tadi aku jauh belakang dia..

Aku dah nak balik....terima kasih Hawk MTB -BACC....

No comments:

Post a Comment