.

.
.

Monday, July 5, 2010

Kayuhan santai with my wife.

Pagi tadi 5 Julai, aku ajak wife aku kayuh basikal area Sg. Kob jer..kayuh santai. Lagipun lama aku janji dgn dia...wife aku nak exercise he..he..program penurunan berat badan kot....tapi awal pagi OS Shift 2 call suruh pi buat OT kat KM1 katanya headcount tak cukup. Disebabkan janji kena tepati aku tak mau buat OT. Semangat kesukanan yg tinggi..tahniah kat aku sendiri ha.ha..

Kayuhan bermula, wife aku pakai jersey KTM 2010...memang aku ambik size dia masa register KTM hari tu.....

On the way nak masuk offroad....

Ni sebahagian trek KTM 2010...


Sempoi jugak kalu aku "berendam" ni...

Nak posing jugak...

Berehat atas titi.....

Tolak sebab naik bukit.....kesian jugak sebab dia tak larat...

Ni dikatakan daun kacau daun...terlindung skit aku...

Ni baru clear...

Balik daripada kayuhan singgah kat Fasa 5, pekena air teh ais.......sekian

No comments:

Post a Comment