.

.
.

Sunday, February 14, 2010

Test trek "jom kayuh @ptsb" ikut geng CallBaruP

Pagi ni 13/2/2010, aku hampir-hampir "mati kutu" apabila Nizam dan Abu yg nak bawa kami test trek "jom kayuh @ptsb" (Poly Jamboree) ada emergency, jadi buat keputusan nak kayuh dekat area Sg. Ular jer. Entah macam mana takdir Allah menemuan kami dengan geng CallBaruP yang nak buat marking trek. Apalagi kami pun terus kayuh ikut geng ni. Ramai jugak riders hari ini, tapi jumlahnya aku tak ingat. Terima kasih Burger CallBaruP.

Kebetulan dan bernasib baik jumpa geng CallBaruP



Baju merah tu cikgu dari Tmn. Mutiara


Aku, Rashid dan Apai...

Start kayuhan...

Laa..rupanya berhenti minum dan makan dulu....

Badan besar baju biru Ayie CallBaruP

Antara basikal yg mahal harganya RM...RM...RM...

Terima kasih Burger belanja kami minum..



Offroad dah bermula...

Aikk..awai-awai lagi dah tolak..sorry ye bang...


Burger...

Basikal aku rantainya asyik "jatuh dan sangkut" jer...tension nasib baik ada mekanik CallBaruP
Idan takkan dah penat kot...

Inilah Rashid, marshall yg tergugat dengan Ad Kassim...



Jalan yang berbatu...

Uphill bukit 3M?????

Standjumper CallBaruP....nanti Jamboree ni boleh jump




Penat ke akak...satu-satunya female rider...tahniah.



Ni "kepala lutut" siapa yg berdarah...

Laaa Rashid punya...buleh sembang "kemaih" ngan Add Kassim ni



Pasangan bahagia....









Downhill macam-macam skill dan gaya...





Berehat seketika....



Sempat lagi berposing walaupun penat..he he he aku ler yg penat..

Aik...........last lagi ker...

Confius nak lalu jalan mana? Kena buat marking lagi nie


Laluan meredah anak sungai..

Apai nak terjun...

Aik..kerbau jaga check point ker...


Dah sampai ke tapak pemunggahan JPJ Sg. Ular, Kulim.

Kesian kat basikal aku dok tengah panas...Terima kasih semua..

No comments:

Post a Comment