.

.
.

Sunday, February 21, 2010

Kami terjah lagi trek "jom kayuh @ptsb" (Poly)

Riders, hari 21 Feb, 2010 kami terjah sekali lagi trek Poly Jamboree. Kali ini ramai riders yang turun. Geng Gerek Kulim, Recovery dan Gerek Bukit (21 riders semuanya). Pada mulanya aku tak nak kayuh sebab basikal aku WHITE VENZO mengalami masalah hub belakang (ketat dan tayar gelong), tapi semangat punya pasal aku kayuh juga guna basikal anak aku Raleigh Dakar (7 speed ajer) sampai terlupa bawa helmet. Aku pakai cap saja, terima kasih Shidee Gerek Kulim sebab bagi pinjam. Sebelum kami kayuh Burger (CallBaruP) call yang trek ikut Tmn. Kota Kenari tak boleh lalu kerana tuan tanah bagi kebenaran utk jamboree sahaja. So, kami terus shortcut lalu ikut Tmn Mahkota.
Aku minta maaf sebab nama-nama riders aku tak ingat, walau bagaimanapun atas semangat kesukanan tanpa mengira fahaman politik semuanya macam dah lama kenal. Tahniah kepada semua.

Inilah basikal anak aku ....

Tapak pemunggahan depan JPJ, Sg. Ular...

Team Recovery...
Kayuhan bermula...

First CP.....


Harap-harap blok ni masa jamboree depa alih kot...

Trek berbatu....depan sekali Anuar dan Shaidan....


Zizan from Gerek Kulim...senyum jer


Add Image
Baru nak masuk offroad..

Berhenti sat ambik lajak nak naik bukit...

Zizan lagi...he..he...

Depan sekali Rizal Gerek Bukit..basikal Merida..

Minta maaf aku tak ingat nama...

Berehat tunggu riders..


Anuar from GengBasikal @Kulim.

Azhar dan Rashid "baik" nampak..he he he..berebut jawatan Marshall ker





Minta maaf tak cam.....

Gaya DH from pro...

Otai-otai DH nie..laju jer...

Tayar pancit...
La.....dia punya tiub "kepala saiz kecil"....ler..

Marshall yang jawatannya di hujung nyawa...kata Ad Kassim..

Ni lutu sapa pulak...

Anuar Dato' rupanya..tang mana dia jatuh, tapi takpa dia kata tak sakit...

Rizal dan Azizi...nampak biasa jer...power lagi tu..

Sebelah Shidee tu Nasir otai Gerek Kulim....

Indahnya pelangi....

Ad Kassim terjun "sungai"...ish macam nak rebut jawatan dari Rashid..



Tolak ajer lak UH yang berbatu...

Apai "The marshall driver"

Lepas penat kayuh, berhenti minum kat Restoran Sila O Sila...

Abang kita ni makan nasi nampak...lapar dah ker..

Tu dia penuh pinggan, Zizan hang makan ka apa nie...

Baru ada gambar aku...

Zabidi ex-Intelier belanja kami minum..terima kasih daun keladi..Infineon banyak OT..kot..kaya...kaya....Zabidi bila nak joint kami kayuh lagi...

Sekali lagi, aku ucapkan tahniah kepada semua..jumpa lagi 28hb ni di PTSB.

No comments:

Post a Comment