.

.
.

Sunday, February 28, 2010

Sekitar mini jamboree "jom kayuh @ ptsb" (part 1)


Hari ini, 28 Feb 2010 "completed mission" bagi GengBasikal @Kulim. Tahniah kepada riders kita. Juga tahniah diucapkan untuk semua riders yang menyertai mini jamboree "jom kayuh @ptsb". Aku berada di ranking yang .........tup...tup...rahsia....alah tak banyak 202 jer, he..he....Tapi malang bagi aku banyak gambar yang snap jadi blurr dan "vibrate"..ish..tension. Tak tau masalah kamera atau aku yang tak reti ambik gambar.
Jamboree adalah tempat kita beramah-mesra antara satu sama lain. Ada semangat tolong-menolong apabila riders yang mengalami masalah seperti rantai putus, kaki krem dan tayar pancit. Bagi aku jamboree bukannya race.....tapi terpulang kepada pendapat masing-masing.
Sekalung tahniah dan pujian kepada penganjur CallBaruP dan pihak PTSB kerana mengendalikan mini jamboree ini dengan baik, para marshall yang ramah dan air yang mencukupi. TAHNIAH.......
Gambar-gambar aku separate kpd 3 part.......

Aku di garisan penamat bersama Zack Gerek Bukit.


Shidee dan geng-gengnya....Gerek Kulim.


Gadis remaja sedang menunggu "finisher"..

En. Ayie CallBaruP bersama anak buahnya..

Zack dah siap tukaq baju....aku belum sampai lagi..

Add Kassim bersama kawan lamanya En. Ridzuan Din (Pegawai Sukan PTSB)..

Team baju biru...Team "pgmcc" dari Batu Uban, Penang...


Cikgu Asri bersama Jatt Gerek Bukit

Student Politeknik....

Cendol kena bayar RM1.00....

Team aku GengBasikal @Kulim; Rashid, Apai dan Add Kassim. Abu tak nampak muka..sebab bergayut.


Layak lagi ker jadi Marhall he..he..he...

Apai bersama "pro dan kontra"...

Rashid....


Apai....hang layak jadi....mxxxxxl.


Add Kassim..

Jersey Kayuhan Terang Malam 2010



Abu berposing solo..

Adik-adik Poli...


Cepat...sapa lagi tak dapat medal...mai ambik sini...


Aku sempat jugak tukaq baju...

No comments:

Post a Comment