.

.
.

Thursday, May 3, 2012

KAYUHAN TAK JADI.........FRUST BETOI...

Pagi tadi, aku dapat info daripada Mat Jan dan Pak Leh bahawa satu larian SILATURRAHIM akan melalui Pekan Karangan. So, sebagai meraikannya, diajak beberapa riders sekitar joint atau sambut peserta larian dari Bandar Baru. Apa yang terjadi sebaliknya...yang ditunggu lambat tiba, jadi aku dan Apai terpaksa balik awal sebab dah pukul 11 am lebih...Antara janji-janji manis, ialah makan percuma dan T Shirt seorang sehelai sumbangan daripada YB Dato' (dot..dot..dot..). Tapi habuk pon tarak...Kesian kat aku dengan Jaafar. Planning nak naik Tokkun, tapi kensel. 

 Beberapa riders dok pekena roti canai....tunggu ????????


 Apai,,,senyum jer


Apapun, menjadi pengajaran kepada aku...sekiranya program macam ni, aku tak mau joint...program yang tidak tau dimana hujung pangkalnya..main redah jer...hu..hu.. SEKIAN.
Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment