.

.
.

Saturday, June 18, 2011

Test trek Kayuhan Bendang 2011

Hari ni, Sabtu 18 June, seperti yg dirancang oleh Nizam (kami punya advisor) ingin mencuba trek Kayuhan Bendang 2011 yg akan diadakn pd 10 Julai nanti. Seramai lapan org riders yg joint iaitu Abg Hj Saad, Ust Farid, Mohd Lan (team CrossORT @ team Kepala Batas), Ayie (CallBaruP), Idan, Nizam, Lan Venzo dan aku. Kami start kayuh lebih kurang pukul 8.00am. Kayuhan kali ini led by Abg Hj. Saad.

Sebelum start kayuh, Lan Venzo baru nak pam tayar basikal....he..he..

Tapak pemunggahan kami depan kedai basikal OneStop CycleStop di Kiost@Bertam.

Student "USM".....ha..ha..

Rileks sat sebab aku yg penat....

Idan Humble dan Lan Venzo

Nizam merenung jauh.....

Abg Hj Saad...



Berhenti sat top up ayaq.....


Kat sini ilah CP 2....


Aku rasa pokok ni akan menjadi tumpuan nanti...he..he..


Masa kami nak ragaih Bukit Birut, basikal Idan pancit...Lan Venzo plak rasa tak larat sebab balik kerja malam, so depa lepak kat kedai Mak Long. Aku terus kayuh ke Bukit Birut..

Masih bertenaga.....ketika berada di puncak bukit....ha..ha...

Bi belakang nun ialah Sungai Petani, Kedah.

Posing dekat "Grand Canyon".....jersey merah Mohd Lan, jersey putih Ustaz Farid..

Masa ni panaih lit-lit.....

Sudah sampai ke tapak pemunggahan, lebih kurang 1.00pm...dgn jarak kayuhan +/- 60km.
Secara keseluruhan, aku rasa trek ni sesuai utk semua riders. Berhati-hati walaupun trek kurang merbahaya, tetapi byk simpang iaitu melintas main road...harap-harap penganjur ambil perhatian......Sekian terima kasih...Enjoy your ride on 10th Julai 2011...See u there...Insyaallah...

No comments:

Post a Comment