.

.
.

Saturday, December 11, 2010

Trek baru Ulu Paip dan Gunung Bongsu.

Pagi tadi 11hb Dec, Shaidan ajak aku kayuh. Aku pun apa lagi jointlah sebab nak ambik stamina nak kayuh lasak esok. Riders yg turun kali ni Cikgu Din, aku , Apai dan Shaidan (4 riders). Trek pula Ulu Paip dan Gunung Bongsu. Shaidan bersemangat sejak beli basikal baru...he..he...

Ni dok tunggu Apai, mai lambat janji 7.30am..pukul 8.00 lebih baru nampak muka..he..he..katanya terlajak tidoq......

Trek kali ni banyak berubah sebab banyak pokok-pokok getah ditebang nak ganti dengan kelapa sawit.....

Idan and Cikgu Din....

Tak boleh nak kayuh sebab tanah lembut dan berselut....tayar dan kasut tenggelam..


Cikgu Din, steady jer kayuh naik bukit.....

Apai seperti biasa tersengih....belakang sana Idan dok ragaih bukit..power dia sekarang ni..

Akuler.....balik satgi kena basuh basikal...sebab petang satgi nak pi ambik no.plate untuk Kayuh Lasak 2010 esok...aku tidoq sana, tumpang geng2 Gerek Bukit.....Pak Leh dan lain-lain...
Doakan aku supaya selamat dan dapt habiskan semua CP.....Amin..

No comments:

Post a Comment