.

.
.

Monday, May 3, 2010

Sekitar pengambilan goodies di KHTP @ KTM 2010.

Salam, ni baru upload gambar masa ambik goodies kat KHTP. GengBasikal @Kulim hanya 4 riders saja yang register. Aku, Abe Buu, Zaidi Bijak dan Add Kassim..yang lain..he..he..
Pada hari tu aku kalut sikit sebab nak hantar anak pi asrama kat Junjung, so ambik saja goodies tangkap gambar sikit dan tak sempat nak pusing-pusing lama sikit...terus pi Junjung..

Sepasang "urusetia" .......

Zack, pengerusi KTM 2010.....tahniah kerana berjaya menganjur Kayuhan Terang Malam..

Aku....

Berposing sat dengan penganjur...

Add Kassim, nampaknya nak joint group kayuhan lain....tak apalah...asalkan bahagia..


Sama-sama tangkap gambar...

Pak guard..tinggal setaman dengan aku...Taman Mutiara..



Itu saja, sekitar pengambilan goodies...mlm satgi aku upload pulak gambar-gambar kayuhan, sebelum tu mintak maaf siap-siap gambar tak clear sebab aku guna handphone camera....camera aku bateri jatuh....

No comments:

Post a Comment