.

.
.

Tuesday, March 6, 2012

Kayuhan Nasi Lemak...

As salam, tinggal beberapa hari lagi Birut Jamboree 2012, aku pulak tak ada masa nak training. Nasib balik pagi tadi, Rashid ajak kayuh offroad. Aku cadang nak layan onroad kalau solo. So, sebelum kayuh kami pi beli nasi lemak sorang sebungkus...Jadi kayuhan pagi ni dinamakan KAYUHAN NASI LEMAK. Kami layan trek area Sg. Kob jer.

Mula masuk offroad ikut belakang Balai Polis Karangan.

Angkat tangan bila masa sampai puncak sebelum mendaki lagi ke trek balak.



Green carpet, jalan menuju ke puncak trek balak @ CP2.

Banyak lopak-lopak ayaq...bahaya jugak ..

Akhirnya berjaya menawan trek balak untuk kali yang dah banyak kali...


Masih ada botol-botol air mineral yg belum dibersihkan masa Kulim International Jamboree 2011.

Downhill from trek balak terus sampai ke sungai....


Sampai ke titi kayu yg kedua, kami singgah pekena nasi lemak...Mat Rashid baca doa makan dulu...




Makan nasi lemak di atas titi kayu...sempoi oooo..


Aku dok pekena nasi lemak, pacat pulak dok hisap darah aku..hu..hu..



Abih kayuh singgah pekena soya kat taman aku...Lan Soya...kelihatan VENZO "belemoih"..

Segelas cuma 80 sen saja, murah dan memang murah.
Sekian, jumpa lagi...my next jamboree is Birut....

No comments:

Post a Comment