.

.
.

Monday, February 20, 2012

THOUSAND HEARTS CHARITY RIDE @ AUTO CITY, JURU.

19hb Feb, 2012 pihak LP MTB dan JCI Kulim telah mengadakan satu kayuhan amal diberi nama Thousand Hearts Charity Ride. Kayuhan bermula di Auto City~Stadium Batu Kawan~Auto City. Jarak kayuhan lebih kurang 50km....Ahli GengBasikal @Kulim yang joint ialah aku, Rashid, Jaafar dan Nizam. Aku bertolak awal dari rumah, solat Subuh kat Surau Seberang Jaya. Aku ingat kami awal, rupa-rupanya tidak, sampai jer parking hampir penuh....
Charity Ride ini, memberi bantuan kepada 50 keluarga yang miskin...tahniah kepada penganjur kerana membuat kayuhan amal seperti ini...

Bila sampai jer Rashid tiba-tiba terus bersemangat....

Aku dan Jaafar...

Suasana kat starting point







Belakang tu Pon from Hawk MTB...

Aku rasa sedikit kekesalan, bila penganjur memberi taklimat 100% dalam bahasa Cina, perlu ingat bukan sahaja kaum Cina yang joint...kaum Melayu pon ramai jugak joint....sepatutnya penganjur peka dalam soal ini...

Nizam, sampai agak lambat tapi sempat sampai sebelum "pelepasan"...

Kayuhan bermula...



Silap jalan...mana marshall ni...


Aku dah sampai kat finish line dah..


Nizam dan Rashid.....angkat tangan tanda puas kayuh, dia pi sampai Stadium Batu Kawan. Aku dengan Jaafar sesat terus sampai Auto City....Secara keseluruhannya kira OK lah..sebagai fun ride with free registration....and get free T Shirt lagi...
Banyak gambar aku upload dalam my Facebook......Sekian.

No comments:

Post a Comment