.

.
.

Monday, February 13, 2012

Terjah Tokkun @ BM Hill lagi bersama Idan.

Pagi tadi Isnin, 13hb Feb..aku dan Idan kayuh ke Tokkun. Pada awalnya Rashid, Apai dan Add Kassim nak joint sama...tapi dot..dot (biasalah memang dah tau perangai geng-geng aku ni)..
Last minute, semua ada hal-hal masing-masing pulak. Apapun, kayuh tetap kayuh......Aku pulak naik Tokkun buat kali kedua....

Idan, nampak bersemangat....

Kami start mendaki jam 8.53am....


Pendakian bermula..
Muka hensem masih lagi fresh...

Sampai CP yg ke berapa ya???? sudah lupa, Idan....nak tidoq...


Jumpa geng riders from Bukit Minyak...


Makhluk ciptaan Illahi....

Keindahan alam ciptaan Allah, nampak tasik Mengkuang Dam...


Setelah penat lelah, akhirnya kami sampai ke puncak....tahniah Idan dan jugak kat aku...masa yg diambil agak lama jugak...he..he...janji sampai...

Masa downhill laju jer.....banyak gambar aku upload dlm Facebook aku.....silalah bukak..
Sekian saja, jumpa lagi Insyaallah.....

No comments:

Post a Comment