.

.
.

Wednesday, December 29, 2010

Petang tadi saja ronda pi kedai basikal kat area Kulim.

Petang tadi aku dan anak aku saja ronda-ronda ke kedai basikal kat area Kulim ni. Selepas renew road tax kat JPJ...... terus jer kedai yang pertama iaitu kedai Din, Taman Kangkong.
Nama kedai dia, VMC BICYCLE SHOPPE beralamat, No. 10 Taman Kangkong, 09600, Lunas, Kedah. Tel: 04-4849488.
Kat kedai ni aku beli "quick release link @ pin" utk sambung rantai kat Mat Rashid.

He..he..dapat baju free sehelai yg Din bagi (berdiri sebelah aku tu ler tokeh kedai) sempena 10 thn kedai beliau. Terima kasih.....


Kedai yg kedua aku pi ialah kedai Cikgu Shahidin, kat Taman Selasih. Nama kedai dia ialah KEDAI BASIKAL MTB XTREME. Tak ada apa yg aku beli cuma ziarah tuan punya kedai jer...

Anak aku berposing dengan Cikgu Din kat dalam kedai dia..........

Kedai yg ketiga aku pi ialah kedai Jarmiel kat Taman Kempas Indah. Nama kedai dia ialah Kedai Basikal BEST KAL ENTERPRISE. Kat kedai ni aku beli saddle bag untuk Apai sebab dia dok ikat beg kecik biasa kat basikal dia.

Ni..dia Jarmiel Md Yusoff, tokeh kedai.....
Secara keseluruhan harga aksesori dan harga basikal kat kedai-kedai ni adalah berpatutan....marilah kita support usahawan bumiputra menjana ekonomi negara....Sekian.

No comments:

Post a Comment