.

.
.

Saturday, December 4, 2010

Kayuhan lepas sakit (Sg. Kob~Serdang~Selama~Mahang).

Hari ni merupakan kayuhan pertama aku selepas sembuh daripada sakit. Al-maklumlah sebulan tak kayuh...Chaon from Seluang Adventure Team dan Pak Leh from Gerek Bukit yg merancang kayuhan kali ini. Aku ikut jer......Riders yg joint..Chaon, Pak Leh, Nazet and wife (Zura), bang Kamil dan anak dia (adik Kimi), Cikgu Din dan sorang lagi riders..kalu tak silap, Amir. Tak mau cerita panjang...layan gambar-gambar nie......


Cikgu Din...tunggu riders yg lambat....

Take 5..kat KHTP....


Aku dan Nazet....

Adik Kimi (anak bang Kamil)..baru berumur 8 tahun.....power..

Kat taman area Sg. Ular....


Selekoh Sg. Ular....



Berehat dulu....

Chaon dan Cikgu Din...


Tak tau kat mana??


Amir...tersengih...walaupun baru kayuh tapi dah power.....
Tunggu bas.....he..he...



Berposing sempadan Perak.....


Secara keseluruhannya aku memang rasa tak larat dan penat....Aku gagal nak kayuh sampai kat Sg. Kob..terpaksa call rescue...wife mai ambik dekat nak sampai Karangan....malulah jugak tapi nak buat camner...dah setakat tu jer yg. mampu.....
Jarak yg aku kayuh = 73.9km.
Max. speed = 48.8km.
Average = 17.2km jer....
Time = 4hrs:15min....


Terfikir dalam otak aku....camner Kayuh Lasak minggu depan....

No comments:

Post a Comment