.

.
.

Wednesday, December 22, 2010

Pendaftaran Kulim International Jamboree 2011 akan dibuka...

Salam, aku dijemput oleh penganjur utk menghadiri meeting Kulim International Jamboree 2011. Terasa terujalah jugak sebab diberi peluang joint sama dlm meeting ni. Al-maklumlah aku bukannya hebat sangat......antara agenda ialah tarikh pendaftaran, pemilihan trek, pemilihan jersey dan lain-lain lagi.
Aku tak nak ulas panjang-panjang...tunggu pengumuman rasmi dari pihak penganjur.......Aku akan membantu pihak penganjur utk menjayakan jamboree ni.....Insyaallah...

Pengerusi majlis, saudara MiziKHT.......

Sebelah pengerusi....Zack form Gerek Bukit dan Chaon from Seluang Adventure Team.

Ni aku from GengBasikal @Kulim.

Antara yg hadir..kelihatan Pak Leh, Nazir, Mat Jan dan bro Kamil...


Sekian saja, diharap ramai riders akan joint this event...sekali lagi nak bagi tau tunggu pengumuman rasmi dari pihak penganjur.....


No comments:

Post a Comment