.

.
.

Saturday, September 25, 2010

Pendakian ke Gunung Jerai......episod 2.

Dekat-dekat nak sampai lagi 2km aku krem....kaki tak boleh nak kayuh jadi keras....lama jugak berehat....takpa kita kayuh bukan nak paksa-paksa..kayuh ikut kemampuan bro...



Ambik gambar sendiri...sebab yang lain dah sampai puncak kot....

Akhirnya sampai jugak aku....1200 meter dari aras laut...

Aku ngan Jatt posing kat pintu masuk resort....

Tangga Kenari 1000 tahun....apa maksud?????

Pemandangan dari atas Gunung Jerai...from digital camera Olympus FE-210...


Cantik pemandangannya.....

Berposing dengan "kereta golf"....



Model and cameraman....Jatt dan Mat Jan...

Nazet, Pak Leh dan Abe...tahniah kepada depa bertiga sebab kayuh sampai ke pintu pagar pencawang......aku dah tak larat....

Berposing sebelum balik.....layan DH memang sempoi....


Secara keseluruhan kayuhan kali ini memang seronok....almaklumlah ini merupakan pertama kali aku sampai ke Gunung Jerai...aku ambik masa 3 jam lebih nak sampai kat puncak....tapi turun lebih kurang 15 minit jer.....Gunung Jerai akan ku daki lagi...Insyaallah...

No comments:

Post a Comment