.

.
.

Sunday, September 19, 2010

Kayuhan Pertama Lepas Raya (KPLR 1431H).

Hari ini Ahad, 19hb Sept bersamaan 10hb Syawal aku start kayuhan pertama lepas raya. Seperti biasa, kayuhan solo sebab GengBasikal @Kulim yang lain semuanya sibuk. Aku layan onroad saja...pakai tayar "sotong"...Kayuh dekat-dekat jer, terasa jugak lenguh-lenguh badan. Aku kayuh slow-slow sebagai permulaan, almaklumlah sudah lama berehat sepanjang bulan Ramadhan. Sat kayuh...sat berhenti...sebab penat. Aku tak tau kayuhan kali ni berapa jauh sebab meter tak pasang (ada kat rim lain).

Posing yang pertama, guna SE C903....ha..ha....

Lagi 13km untuk sampai ke Bandar Kulim.

Lepak atas jalan sebab...jalan takdak kereta.....

Kilang yang baru bukak kat KHTP.....

Berehat di taman.....


Taman Rekreasi dalam proses "baik pulih"......

Sekian saja cerita aku yang tak seberapa ni.....Wassalam....

No comments:

Post a Comment