.

.
.

Tuesday, May 4, 2010

Mai layan gambar-gambar KTM 2010..tak tersusun dan tak clear..

Akhirnya, aku selesai upload gambar ke dalam blog GengBasikal @Kulim...setelah beberapa hari delay. Gambar-gambar yang aku snap semuanya agak kurang memuaskan sebab guna camera handphone saja Sony Ericcson. Camera aku bateri jatuh awai-awai lagi dan tak jumpa cari. Layan ajerlah...walaupun tak ikut susunan. Sorry....
Kayuhan ni aku silap strategy, on road tak mau pecut...bila masuk offroad, naik bukit aku nak kayuh sampai terus ke CP2 sebab banyak kali aku terjah trek balak ni. Rupa-rupanya tak menjadi, tak boleh kayuh...trek licin dan ramai riders tolak so "traffic jam". Padan muka aku. Kayuhan malam memang jauh berbeza...aku berhenti banyak kali ler sebab nak pasti kat mana, area mana...malah beberapa CP pon aku tak perasan kat mana.....
Aku dua kali terjatuh tapi tak teruk..masalahnya spec aku screw tercabut..so aku kayuh dalam kerabunan di dalam malam yang gelap sampai kat KHTP. Kayuhan jadi slow-slow..janji sampai dengan selamat...Alhamdulillah....Ini jamboree bukan "race"....

Starting point....baca doa mintak jauh dari bala bencana..

Si kecil berbaju merah anak bongsu aku memberi sokongan moral.....

Aku, Add Kassim dan member dia..??????

Layan ajer ler...

Pasangan bahagia..... bro Reimi and Ija Kurnia...

Gambar susunan tak menarik..ni dah completed...

Si Usop...dapat lucky draw...jersey...mlm tu dia top riders.tahniah..

Percikan bunga api..permulaan..

Hamper lucky draw...hu..hu..satu pon aku tak dapat...

Scrambler marshall..terima kasih semua...

Ini basikal mahal oooo Gary Fisher..

Baju kuning tu Burger from CallBaruP...completed..tahniah...

Cameraman.....KTM 2010

Marshall KTM 2010, Nirwan @ D-One...good job done...


Semua dah sampai....

Makan sambil tunggu lucky draw..

Bro ni pinjam basikal aku nak bergambar...ada peminat jugak Venzo aku ni


Petugas..PBSM... terima kasih noooo...

Nampak benar kesibukan Zack and crews....


Geng ECC Melaka..baru sampai...

Kesian kat rider ni terjatuh...




CP pisang..aku bantai 3 biji...rasa lapaq.....

Bro...ni tayar depan dia tercabut...nasib baik selamat dan tiada kecederaan yang teruk


Tu dia penuh selut. patut rasa berat nak kayuh..ingatkan kena pegang oleh (??????)...


Gambar ni tak tau mana punya tempat...da...


Nasib baik lampu terang..kalau tidak nahas "kepala"...

Deretan lampu riders..bukan kelip-kelip...


Tangkap gambar kat CP2..kalu tak silap aku.. Chaon yg tolong tangkap..



Masa ni spec aku screw tak tercabut lagi...

Albert..aku beli Venzo kat kedai dia ler...



Secara keseluruhan bagi aku bagus, tahniah kpd penganjur Gerek Bukit dan KHT Biker kerana berjaya menganjur jamboree malam yang berprestij...kalu tak hujan dan trek tak licin lagi memang ummph..tapi manusia merancang...Tuhan yang menentukan.......Jumpa lagi...






No comments:

Post a Comment