.

.
.

Saturday, May 8, 2010

Langkap tak jadi Trek belakang Balai Polis Karangan kami terjah,

Salam, ikut plan pagi ni nak terjah Langkap, tapi tak cukup "korum". Masing-masing ada masalah. Nasib baik Jaafar (Apai) call aku dia nak kayuh.....cantik ler. Pada mulanya planning nak terjah trek balak, on the way kami nak pi geng Gerek Bukit panggil kami...so kami joint depa tu. 8 riders kesemuanya. Aku dan Apai from Geng Basikal @Kulim. Geng Gerek Bukit -Jan, Jatt, Pak Leh dan Cikgu Din. Juga trip kali ini seorang rider, Nazir membawa isterinya kayuh...tahniah semangat..Trek ini aku tak pernah terjah....tapi bila keluar ikut jalan nak pi Ulu Paip, aku baru tau boleh pi sampai Gunung Bongsu..
Sebenarnya banyak lagi trek area Sg. Kob dan Karangan belum diteroka...bukit-bukit pon tinggi jugak....


Apai, sebenarnya masih kuat walaupun 2 bulan tak kayuh....

Jatt.....otai Gerek Bukit

Jan dan Cikgu Din...

Kayuhan offroad...trek dekat Balai Polis Karangan...

Baru 2km...dah berhenti...bukan apa tunggu akak (female rider)....


Steady kak....


he..he...aku ler...
Cikgu Din....nampak..penat sikit


Anak aku kata muka abah nampak teruk....he..he...

Bukit...ni tinggi oooo depan sekali Pak Leh..

Nazir....


Balik....singgah kedai bro Zack...


Kucing ni lentok...kami duduk pon tak sedaq....

Terjahan kali ini, aku tak berapa nak larat...sat-sat berhenti...mungkin kayuh ikut otai-otai Gerek Bukit depa tu semuanya kuat...naik bukit pon boleh potong rider lain lagi...tapi Apai steady jer..walaupun 2 bulan tak kayuh...stamina masih banyak lagi.....Sekian

No comments:

Post a Comment