.

.
.

Wednesday, January 27, 2010

Hari ini "solo ride" selepas baik drpd sakit mata.

Salam,
Hari ini 27 hb Jan, 2010 cadang nak kayuh pagi..terjah trek balak Sg. Kob tapi tak ada riders..jadi sorang ler kayuh. Kayuhan petang, maklumlah dah beberapa siri kayuhan mingguan aku terlepas sebab diserang "virus" sakit mata. Biasanya boleh sembuh dlm 4 atau 5 hari, tapi aku kena sampai 2 minggu. Alhamdulillah baik juga. Hari ini dapatlah aku melepaskan geram terhadap jentera Venzo aku. Selesai ajer solat Asar aku terus kayuh offroad dan onroad sampai BKE, Lunas dan Kilang Lama..last Kulim Hi-Tech Park (dekat rumah). Dah Maghrib baru balik.


Starting point...tentu ler depan rumah aku..

Hanya basikal jer


Ini baru aku, dok atas rumput...letih jugak lama tak kayuh..

Tak tau nak pi jalan mana..teragak-agak kiri atau kanan..last terbalik..

Peninggalan tractor "hantu"..

Safety first....

Ikut belakang bulldozer

Berselisih dengan tractor angkut buah kelapa sawit..

Nak beli anak ikan..bulehhhh...

Tak payah bagi tau..


Nasib kayuh tak payah isi minyak..3km tu dekat ajer

Nak pi mana ni????

Pastikan anda ikut laluan yang betul

Dok repair tepi BKE "LED" rosak kot...

Patah balik sebab tak mau bayar tol..he.he..he...



Trek baru utk MTB onroad...ha..ha...


Dah siap jejantas..tapi ada yg tak "reti"..jugak


Lalu depan asrama tempat anak aku sekolah...

Sek. Men. Sultan Badlishah, Kulim..aku harap anak aku terus cemerlang kat sini

Padang sekolah..mana anak aku ni...abah mai ngan basikal jer.. he..he..

Expo jualan di Kilang Lama

Akhirnya selamat sampai..kat rumah..

No comments:

Post a Comment