.

.
.

Thursday, January 28, 2010

Gambar-gambar kayuhan minggu lepas.

Tadi, Pakku baru send mai gambar-gambar kayuhan minggu lepas. Semua tahu kayuhan ini aku tak pi sebab sakit mata. Tahniah kepada Nizam sebab berjaya mengumpul banyak rides kali ini. Pakku kenal ramai jugak geng-geng ni. GengBasikal @Kulim joint dengan Gerek Kulim. Lebih kurang 13 riders kot. Depa kata kat bukit ni banyak terjumpa koxxxm , tak apa next week kita terjah pulak sekali lagi...aku nak buat Edisi Siasat. Aku nak ulas panjang-panjang tak buleh sebab aku tak pi.

Kelihatan Azhar, Zaidi, Shaidan..yg tak jelas...

Geng Gerek Kulim

Bergambar beramai-ramai; Man Ayub, Azizi dan Pakku. Sorry yg tu aku kenal..

Aik..tadi tak nampak Nizam..oo jadi camera man..



Awat ni GengBasikal @Kulim..hangpa jer duduk... penat sangat ker..




Nampak cantik pemandangan...

No comments:

Post a Comment