.

.
.

Saturday, November 17, 2012

SUNGAI KOB EXPLORATION FUN RIDE.

Pagi tadi 17hb November aku dan team aku GB @Kulim joint satu event yg dianjurkan oleh Kelab Gerek Bukit. Antara riders yg turun kali ini, aku, Aizuddin (anak aku), Idan dan anak dia, Nizam serta Arif. Jaafar dan Rashid ada masalah peribadi, so tak dapat joint.
Sungai Kob Exploration Fun Ride merupakan satu program kayuhan berkonsepkan fun ride dan riadah. 
Kayuhan ini adalah lain dari yg lain dimana riders dikehendaki berkayuh...berkelah...makan dan sertai
permainan yg disediakan oleh penganjur.

Mengenai trek pulak amat sesuai utk semua riders dari beginner mahupun expert. Trek kayuhan meliputi kawasan ladang kelapa sawit, getah, hutan simpan dan kampung. Tiada checkpoint dan tiada had masa ditetapkan.



 Ustaz Yusni @ Abi Tuah...mc yg tak asing lagi...


Offroad yg pertama
 Ni peloton laju..he..he..

 Anak aku peloton depan sekali...seronok



 Inilah yg dinamakan berkelah mandi di Ulu Paip


 Yg ni best makan ala kampung

 Antara riders yg dok menjamu selera

 Game makan epal tergantung...

Pertandingan basikal perlahan...


Kayuhan kali ini memang enjoy, anak aku pun rasa seronok dengan aturcara yg disusun oleh penganjur..Tahniah Kelab Gerek Bukit.

Mai layan gambar lagi di Facebook part A dan juga part B. Jumpa lagi....Insyaallah.

No comments:

Post a Comment