.

.
.

Sunday, April 8, 2012

TEST TREK KULIM JAMBOREE 2012...

Pagi tadi, 8hb April seperti yg dirancang, ramai riders yg turun utk test trek Kulim Jamboree 2012. Jumlah riders adalah 22 orang. Aku awai-awai lagi rasa macam tak larat, tak tau pasai apa. Kulim Jamboree 2012, ada 2 kategori...RACE dan FUNRIDE. Mai layan gambar-gambar yg aku upload.

Suasana sebelum kayuhan bermula.

Syahrulmizi, organiser @ Presiden Kulim Jamboree @ CEO Danish Event.

Mat Saleh ni, mai dari Jerman..(kerja kat Infineon).

Orang kuat Kulim Jamboree 2012 nanti...



Simpang nak masuk offroad

Tolak naik bukit


Bukit agak tinggi jugak..

Kalau hujan..trek ini licin


Posing ramai-ramai..




Antara trek yang menjadi laluan..









Sekian saja, aku tak mau ulas panjang lebar sebab aku kayuh tadi rasa tak larat....faktor usia kot.. atau test trek untuk RACE kategori punya... Apapun pendaftaran masih lagi dibuka...
Banyak lagi gambar aku upload dalam Facebook aku, FB part 1 dan FB part 2.
Wassalam, jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment