.

.
.

Sunday, April 22, 2012

MINI JAMBOREE SEK.KEB.SG.KOB (10~12thn).

Pada hari Sabtu, 21hb April pada pendapat aku tercipta satu sejarah di mana satu mini jamboree (on road + off road) bagi kanak-kanak sekolah berumur 10 hingga 12 tahun anjuran Sekolah Keb. Sungai Kob, Kulim. Kedah dan juga Danish Event Management. Aku secara sukarela jadi marshall, nak jaga budak-budak ni. Anak aku yang ketiga Arif Aizuddin juga masuk (anak aku yang sakit "bladder infection"). Semuanya teruja, aku tanya semuanya anggap race..apapun mai layan gambar di bawah ni.

Puan Guru Besar SKSK bersama Tuan Pegawai Polis Karangan.

Sebahagian daripada "riders" harapan sedang bergambar...

No plate 076 tu, anak aku....

Riders cilik at starting point

Abg Kamil Misai bersama Zam (wartawan Cycling Malaysia) bersama wartawan Roda Pantas.

Sebaik saja dilepaskan, semuanya terus memecut....macam pro ambik lap..


Ha..ha.. anak aku slow jer....

Nah...trek macam trek jamboree orang dewasa...

Hati-hati dik..DH tu bahaya licin...


Anak aku dok depan sekali tolak....macam bapak dia jugak...masuk jamboree selalu tolak jugak


Dah sampai pon anak aku...

Tahniah...kepada anak aku..

Bersama ibu...

Ini dia para marshall yang berkhidmat....

Ini dia juara adik Hakimi...memang dijangka dia akan menang......
TAHNIAH kepada penganjur kerana berjaya menganjur satu event untuk anak-anak kita. Tiada sebarang insiden yang berlaku....Bagi aku kita patut perbanyakkan jamboree untuk kanak-kanak sekolah rendah bagi mencungkil bakat anak-anak kita daripada terjerumus aktiviti yang tidak berfaedah.....
Ada banyak lagi gambar-gambar aku upload dalam Facebook aku FB1 dan FB2...Sekian Wassalam.

No comments:

Post a Comment