.

.
.

Saturday, January 28, 2012

Le Tour de Bukit Hijau (MTB vs RB)....

Hari ni 28/1/2012 agak mendung....aku bersyukur sebab trip kali ni agak jauh iaitu ke Hutan Lipur Bukit Hijau bersama Nizam dan Asril. Tapi bagi mereka berdua tak jauh sebab kayuh naik RB....Nizam dan Asril start kat Kulim Hi-Tech, aku tunggu kat Petronas Sg. Kob. Kayuhan bermula jam 8.35am melalui bukit Kerbau Balar...

Masa dok tunggu Nizam dan Asril...

Syok depa memecut...


Nizam terpaksa callAsril sebab terlajak..tulah kayuh laju sangat....


Tersengih Asril....

Peminat cilik....

Jauh mata memandang....jenuh ligan sebab aku naik MTB..

Posing sebelum sampai ke Bukit Hijau...


Ringan sungguh basikal depa....

Sampai jer terus menjamu selera...terima kasih Asril sebab belanja kami semua...



Ni katak besar.....tuan gerai bela buat pelaris...sorry saja aku kata..

No komen

No komen jugak...


Berposing sebelum nak balik...
Tu dia..pecut teruih.....
Kayuhan kali tamat jam 1.00pm, dengan jarak 63.11km..jauh tu bagi aku....
Sekian terima kasih esok layan offroad pulak....

No comments:

Post a Comment