.

.
.

Sunday, January 15, 2012

BETUL-BETUL MELELEH di Kayuhan Hardcore Meleleh.

As salam, seperti yg dirancang, hari ni lebih kurang 40 riders dari pelbagai team turun mai kat Tmn. Mutiara yg joint Kayuhan Hardcore Meleleh. Menurut penganjur Danish Event @ MTB Xtreme trek ni memang betul-betul meleleh punya....hanya yg berani saja mampu melayarinya...he...he...Bayangkan start pukul 8.20am, tamat 2.45pm......fuhhhhhh. Kayuhan kali ini mendapat liputan drpd jurugambar majalah Cycling Malaysia iaitu Zam. Harap-harap muka aku masuk majalah..he..he....Mai layan gambar-gambar yg aku upload. Kalau nak tengok banyak gambar lagi layan aku punya Facebook .......

Suasana sebelum kayuhan...

Chaon, from Seluang Adventure Team

Fendi and his wife...Diena

Shide and geng Continential



KH Ooi...from Intel


Sudah flagoff

Offroad/bukit sebelah kilang Infineon @ KHTP

Sumi mengalami masalah jentera..Fullsus patah

Menghala ke Bukit Botak


Tiada jalan, terpaksa angkat basikal

Tahniah, semangat tolong-menolong



Terpaksa berjalan kaki naik bukit



Satu-satunya female rider...congrat


Ke puncak Bukit Botak

Zack tolong rider yg krem...

Abang Kamil tolong tanggung basikal aku..TQ...


Berehat di check point yg ke ?????? he..he..




Depa ni steady lagi...

Camner nak kayuh, trek licin dan berpasir...tolak basikal ler





Take 5 lagi....

Opps terlentang bro..

Tak boleh kayuh lagi...

Ni aku, dah dekat nak sampai ke garisan penamat..Ulu Paip....Apa yg boleh disimpulkan di sini, trek ni memang betol-betul hardcore, penat, letih, tak larat, meleleh-leleh, perit, lapar, dahaga dan macam-macam lagi...bak kata semuanya ada.....
Tahniah buat pengnganjur Mizi Danish Event @ MTB Xtreme dan terima kasih juga kepada semua yang terlibat....jumpa lagi Insyaallah...

1 comment:

  1. Ayah sedara saya pun dok Kulim & main MTB juga. Tak tau lah dia join team ni berkayuh ke tak. Namanya Aminudin Abd Shukor, kerja di Tan Chong Motor / Nissan ...

    ReplyDelete