.

.
.

Saturday, July 23, 2011

Kayuhan Amal @ Funride anjuran Surau Al-Huda Desa Aman.

Pagi Sabtu 23hb Julai yang damai telah diadakan satu Kayuhan Amal atau Funride anjuran Surau Al-Huda Taman Desa Aman. Kalau tak silap aku lebih kurang 100 riders yang joint kayuhan ini. Group GengBasikal @Kulim, cuma aku dan Nizam ajer yg turun. Mai ler layan gambar-gambar yg telah aku pilih. Banyak gambar telah aku upload dlm Facebook aku.

Para marshall diberi taklimat sebelum flag off.

Geng Gerek Bukit...

Diena, Fendi dan Mizi CEO Danish Event.


Pn. Sal Alamku..

Geng-geng One Star Happy to Ride Kulim.

At starting point..


Usop, Nazdri dan Nizam.



Kayuhan pon bermula...


Pemandangan daripada atas bukit....

Proses tanaman semula kelapa sawit...


Check point yg pertama...

Dok tengok...bukit tinggi jugak tu...



Posing....kat CP ?????? hu..hu..


Santai sambil tunggu riders lain sampai...


Mizivenzo Fanclub....ha..ha..

Aku and Ucop

Tokeh bas ni yg sponsor makan tengahari...

My Venzo......

Hadiah cabutan bertuah...


Nizam selalu bertuah bila ada funride ....

YB Adun Merbau Pulas Ustazah Aishah hadir serta memberi sedikit tazkirah dan seterusnya menyampaikan hadiah kpd grand lucky draw..


Selesai sudah kayuha kali ini...bagi ini merupakan kayuhan terakhir sebelum menyambut Ramadhan.....terima kasih kpd penganjur.........jumpa lagi Insyaallah....

No comments:

Post a Comment