.

.
.

Sunday, June 26, 2011

Kayuhan sempena perkahwinan Cikgu Saidin (pemilik kedai MTB Xtream)

Petang tadi aku dijemput oleh Wan Khairizal dan Mohd Latif (geng Happy Ride @ Kulim) utk kayuh bersama-sama sempena perkahwinan Cikgu Saidin, pemilik kedai basikal MTB XTREME di Taman Selasih.

Lebih kurang 30 riders yg joint kayuhan @ perarakan sempena perkahwinan Cikgu Saidin. Ada riders yg aku kenal dan ada yg aku tak kenal, walaupun begitu semangat persahabatan dlm MTB semuanya macam dah kenal lama.

Kami tunggu pengantin hampir 2 jam......sampai ada yg merajuk...he..he..


Posing....posing...







Akhirnya....pengantin yg ditunggu-tunggu sudah tiba.....Cikgu Saidin

Maka perarakan kayuhan pun bermula....



Pengantin menaiki Toyota Wish...









Sampai di rumah pengantin...Lembah Impiana...




Ni dia pasangan pengantin.....Selamat Pengantin Baru....


Tutup mulut sebab malu....he..he..



Aku bergambar ngan pengantin......

Ni dia...pengantin perempuan

Mula menjamu selera.....

Selepas aku kalut nak balik sebab hujan dah nak turun....Selamat Pengantin Baru Cikgu...semuga kekal sehingga ke akhir ayat.....

No comments:

Post a Comment