.

.
.

Saturday, April 16, 2011

Test trek Kulim International Jamboree 2011

Pagi tadi 16hb April seperti yg dirancang oleh KIJ Committe satu siri ujian utk test trek Kulim International Jamboree 2011. Lebih kurang 30 riders yg turun kali ni termasuk aku. Riders GengBasikal yg turun ialah Apai, Rashid dan Nizam. Riders dari group lain aku tak senaraikan di sini, mintak maaf banyak-banyak nooo.
Aku dah lama tak kayuh sejak anak aku jatuh sakit......wooo sakit rasanya badan bila start kayuh pagi tadi.

Bersiap sedia nak kayuh....kelihatan abg Megat....tanya "hangpa dah ready ka"...

Mat Jan, Jatt dan Nazet....meeting dulu sebelum kayuh....

Antara trek yg akan dilalui....

Naik bukit kena tolak....sapa tutup muka tu....malu ker bro....he..he..

Antara female riders yg power....




Kayuhan naik bukit....

Tanda misteri.......


Dah sampai dah kat tapak pemunggahan.....abg Kamil, Rashid dan Ucop..

Dok menjamu selera.....kat kedai Zack...

Abis makan sendiri bayar....


Ni gambar masa Kayuhan Amal yg depa arrange utk anak aku masuk paper Sinar Harian.

Secara keseluruhan trek agak mencabar jugak...bagi beginner riders....hanya aku jer yg tak larat...trek balak aku tak naik......jumpa lagi 1hb Mei 2011...Selamat Berkayuh..

No comments:

Post a Comment