.

.
.

Tuesday, January 18, 2011

Jerai MTB Jamboree 2011...part 2 (mai layan)

Salam.......ni ada lagi gambar-gambar yang sempat aku tangkap. Walaupun tak ada skil fotografik layan ajerlah. Aku bila lepas saja CP3 dpt dia punya sticker, terus kayuh pelan-pelan jer...siap "berkelah" lagi..ha..ha..sebabnya bila completed all CP sudah layak untuk lucky draw (tapi tak lucky pon)...

Nampak tak riders yg dok layan DH....????

Zack Gerek Bukit "overtake" aku dah...

Bro Kamil dan anak dia Hakimi...tahniah

Pon Hawk MTB dan Mr Chan NXT.....


CP pisang.....bantai 2 bijik jer tak banyak....

Ni yang leceh lori kacak trek....

Peminat yang dok beri semangat kat riders....

Dah ada anak panah.....tapi marshall ada jugak...he..he...





Terjelir lidah...tak larat...

Ni area santai dan tempat perkelahan...ha...ha..

Port yang sempoi punya.....


Yang ni dah terasa bahang kepanasan matahari terik...

CP Suntonic....depa bagi tau riders yg lambat takdan...next time penganjur take action, pastikan semua riders dapat minum Suntonic..

Saja angkat basikal..malas nak kayuh masa naik bukit...he..he..


Suasana sebelum lucky draw..

Abang Razif Baling..hari ni tak kayuh...cuma tangkap gambar saja...


Bro Nizam, tahniah dpt ranking 560.....GengBasika @Kulim, tumpang bangga...



Berposing bersama Ustaz Raja and geng...

Geng Gerek Bukit.......

Geng2 Seluang Adventure Team @ SAT

Pada pendapat aku jamboree kali ini OK, dari semua aspek...cuma diharapkan next time limited kepada 1200 riders bagi pendapat aku sudah cukup....apapun tahniah kepada penganjur JMJ'11....Insyaallah jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment