.

.
.

Monday, January 31, 2011

Fun Ride @ Darul Aman Jamboree 2011

Darul Aman Jamboree kali ni merupakan jamboree yg kedua aku joint selepas JMJ'11. Sebenarnya aku tak register sebab tarikh asal Darul Aman Jamboree diadakan aku ada hal. Tapi bila pihak penganjur postpone aku mula "roger" mana-mana riders yg tak dapat joint aku nak ganti. Akhirnya Odd bagitau dia tak dapat kayuh so, aku ni macam pemain gantian sajalah.
Kami mai turun seramai 4 riders (aku, Apai, Nizam dan Arif). Aku dan Apai tersesat masa nak cari tempat pelepasan, bila sampai RACE category dah berlepas. Kami sempat lagi dok melawak sampai FUN RIDE category dilepaskan pon kami tak sedar.....apalagi kalut lah dok ligan...
Malang nasibku, aku apabila terjatuh menyebabkan lutu kiri ku terasa sengal masa kayuh. Sebuah kereta memotong aku dan terus membelok kiri dan membrek...nasib baik aku tak teruk.

Apai masih berkain pelikat......lagi

Arif dan Nizam.....


Titi yang sempit...bila kereta lalu, riders terpaksa tunggu...tiada marshall kat sini

Panjat bukit......


Bang Megat....






Megat Imran...anak bang Megat Halim....selalu ikut abah dia kayuh...power ni


CP pisang dan 100plus...




My white Venzo tersangkut kat pokok getah.....

Basikal ada tuan pi mana tu...he..he...


Trek balak...kat Jitra




Berposing kat Taman Reakrasi Bukit Wang...


Mad Karan (paling kiri sekali) and gang....


RB sesuai utk saiz XS...tapi harga kurang sesuai...mahal sangat bagiku...


Arif dan Apai memang bertuah kali ni....

He..he...berjaya menamatkan "perlumbaan" rank yg ke 50.......

Secara keseluruhan trek adalah OK, cuma ada sedikit masalah petugas atau marshall..aku tersesat jalan....tak mau komen banyak.....terima lasih penganjur...jumpa lagi...



No comments:

Post a Comment