.

.
.

Sunday, April 25, 2010

Persediaan aku untuk KTM 2010.

Riders, tinggal beberapa hari lagi Kayuhan Terang Malam 2010 akan diadakan. Aku dah prepare, al-maklumlah first time bagi aku joint jamboree malam ni. Walaupun trek dia aku dah boleh hafal (only trek balak Sg. Kob jer)..tu waktu siang beb aku kayuh...malam tak sama. Ni sedikit sebanyak aku nak share lampu-lampu yang aku guna dengan semua. Aku bukan "otai" tapi sekadar nak kongsi sikit jer dengan riders. Mungkin tak lengkap atau tak sesuai dengan sesetengah riders....tak apa...jangan marah..hu..hu..


Ni lampu suluh biasa (torch light) aku bawa sebagai emergency..

Ni pulak "lampu belakang" aku beli kat pasar malam jer...

Yang pulak, lampu utama @ lampu depan...pasar malam punya brand terang..aku dah test dah...tahan lama..aku rasa completed jamboree tak habis lagi dia punya "energy"..

Tu dia..lampu aku modified sendiri pasang kat helmet...beli kat pasang malam jugak..
So, selain persiapan fizikal dan mental....yang ni jugak adalah penting....to all riders, jumpa di Kayuhan Terang Malam 2010 pada 1 Mei nanti...SELAMAT BERKAYUH.



No comments:

Post a Comment