.

.
.

Saturday, April 3, 2010

Jenis-jenis Lampu Untuk Kayuh Malam.

Pagi tadi Zack Gerek Bukit ada bagitau yang depa nak kayuh Trek Kayuhan Terang Malam, aku ada hal so tak boleh joint. Trek ni aku tak complete kayuh lagi, belum berkesempatan sepenuhnya. Aku harap sebelum 1 Mei 2010, ada lagi test trek, so aku boleh follow lagi. Lagi pun sejak daripada RUN10 hingga ke hari ini aktiviti kayuhan nampaknya "slow" sikit, geng-geng pulak semuanya ada hal masing-masing. Susah dan payah nak kumpul semua Geng Basikal @Kulim nak kayuh bersama-sama. Minggu depan semua OK kot..

Riders, aku ada baca satu majalah jenis-jenis lampu yang boleh digunakan untuk kayuhan malam. Semuanya branded. So, aku scan dan upload untuk rujukan kita semua. Nak beli atau tak mau terpulanglah.
Untuk Kayuhan Terang Malam nanti aku dah buat preparation, tapi lampu aku guna "cap ayam", murah jer aku beli...nak tau nanti aku..upload lain dalam blog ni...tungguuuuu....




No comments:

Post a Comment