.

.
.

Thursday, March 18, 2010

RUN10 part 1

Salam, selepas beberapa hari RUN10 baru aku ada kelapangan nak upload gambar dalam blog. Ini disebabkan oleh bapa aku sakit. Sekarang Alhamdulillah, bapa aku dah sihat. Terima kasih kepada semua yang mendoakan kesihatan untuk bapaku dan juga doktor yang merawat.
Secara keseluruhan RUN 10 adalah bagus. Marshall, petugas, penjaga atau penunjuk jalan semuanya ramah. Aku dapat menghabiskan semua check point berpuas-hati kerana completed walaupun tak dapat finisher medal.....Layan gambar-gambar ni dulu....

Suasana di pengambilan goodies..


Anak-anak tolong sama ambik goodies untuk riders GengBasikal @Kulim..

Testing jersey.....cantik kalau nak compare dengan jersey KAWAT 09

Berposing bersama isteri.......


This is my wife Pn. Zaila Hanafi....

Kelihatan Zack Gerek Bukit di belakang aku....

Zack...


Aku nak ambik gambar Yang Mulia Raja Muda Perlis, tengok dok tekan button...ada pegawai lindung Tuanku.....takpa lah...

Kayuhan bermula....






Dah mula jem......tapi sat ajer...


Terjumpa Zabidi.....from Infineon...



Mineral water check point..


Aik....ni kat mana ni.........

Bila aku ambik gambar nie....kat mana ye......

No comments:

Post a Comment