.

.
.

Tuesday, March 9, 2010

Kayuhan santai di waktu petang.

Petang tadi 9hb Mac...Rashid Tahoe hantar SMS kat aku ajak terjah trek balak Sg. Kob. So, no problem aku ON ajer. Aku cuba ajak Cikgu Asri, hantar SMS..line problem (Maxis)...sampai lambat. Petang tadi juga ada rider baru, Mozni (Intelier from PG8) joint kami kayuh. So, riders kesemuanya 5 (aku, Apai, Rashid, Saiful Giant dan Mozni). Kami kayuh trek balak half way saja tapi mencabar sebab trek semuanya mendaki bukit. Rashid dan Apai minggu ni saja dah 2 kali terjah trek balak tu.....ini semua disebabkan oleh RUN10....Bagus.....semangat mau ada.

Apai dan Rashid. Nampaknya Saiful test frame baru brand Giant...he he he..

Sebelah Saiful tu, Mozni as a new rider....syabas dan tahniah..

Apai "the Speeding"....jauh meninggalkan yg lain...

Rashid Tahoe..habaq Mozni..."aku marshall GengBasikal"....he...he...

Naik bukit...ni trek Kayuhan Malam 2010, bulan Mei nanti...

Mozni nampaknya penat...sebab first time panjat bukit...

Berhenti rehat sat, tunggu depa tu....kalau tak silap ni CP1 Kayuhan Malam..

Eh...dok belek apa tu..

Balik daripada kayuhan Rashid Tahoe belanja kami minum air....he..he ...item no #5 (syarat2) as a marshall....bagus belanjalah selalu demi anak buah..... Tengah dok minum, Amir from Recovery call utk re-confirm kayuhan esok...fuh....bagus berkecimpung dlm sukan MTB ni..boleh kenal ramai kawan....Esok kami terjah lagi....last training for RUN10.....

No comments:

Post a Comment