.

.
.

Monday, October 5, 2009

Kayuhan ke Sedim.

Jaafar bergaya sambil minum air, sebab ada rombongan geng-geng "awek" buat team building kat Sedim.

Keindahan Sedim

Jambatan....


Jauhnya Shaidan tangkap gambar aku.....


Baru nampak skit...

Rashid atau Jaafar naik jambatan...aku tak tau sebab jersey sama jer KUNING
Leader dan aku..
Berposing dengan jersey KUNING yang serasi...

Berposing ramai-ramai...Shaidan perut dah makin "surut" sebab lepas puasa...
Naik ni kena bayar RM10.00 (betoi ka) .....mahal jugak tu...

Rashid kata jentera dia tak laju....

Aku tolong check dia punya pad brek...


Sudahlah tu pasang balik...nak balik dah nie...

Kami dah nak kayuh balik.....


Gambar kenangan..di pintu gerbang Sedim...

Kayuhan kali ini yang pertama selepas puasa....48.20km jer. Sebenarnya kayuhan ke Sedim, aku accident dengan motosikal Kriss, dah dekat nak sampai kat Sedim.. lutut aku bengkak tapi semangat juang yang tinggi aku abaikan kesakitan aku.....balik rumah pi klinik doktor bagi ubat tahan sakit. Next time kita kena jaga keselamatan, pakailah pad lutut dan siku.

No comments:

Post a Comment