.

.
.

Wednesday, October 7, 2009

Kayuhan ikut track BM Jamboreeee







Pagi tadi, aku serta GengBasika (Rashid, Shaidan, Jaafar, Anuar, Nizam, Azizi, Man Ayob, Art Kassim dan Apit dari PG) pi kayuh ikut track BM Jambore. Starting point saja naik bukit 45 degree. Semua tolak basikal, marshall (Rashid) tiba-tiba hampir pitam. Bagi aku, track ini merupakan paling mencabar sejak mula berkecimpung dengan MTB ni. Banyak naik bukit, jalan licin, kayuh di celah-celah pokok getah dan sebagainya.

Gambar aku tak upload lagi sebab Man Ayob tak send lagi kat aku. Rasanya tak banyak gambar yang diambik sebab "camera man" iaitu Man Ayob tak larat nak tangkap gambar.

Nanti aku update lain. Laanie masalah skit sebab internet rumah aku (Winet) dah nak discontinued dia punya service sebab "rugi" kot.

No comments:

Post a Comment