.

.
.

Monday, August 17, 2009

Gambar-gambar sekitar kayuhan Ramadhan bersama Cikgu

Jaafar sedang memandu kereta, keadaan nampak gelap lagi sebab nak kayuh 7.00am tajam.

Basikal leader @ marshall @ Rashid dok dlm kereta Jaafar. Kalu basikal tu buleh cakap mesti dia kata bila nak naik Innova tuan aku....asyik-asyik naik Proton jer....

Mungkin Cikgu sedang memberi khidmat nasihat kepada semua riders...

Mula untuk kayuhan seterusnya.....

Sempena nak sambut Ramadhan, Jaafar dah mula makan buah khurma..



Bergambar beramai-ramai bersama Cikgu...

Nak FUJI TAHOE......hangpa nampak tak....aku nampak kasut jer
Singgah makan kot....aku tak tau sebab aku tak ikut....

Cikgu sibuk "call", Azizi, Jaafar dan Rashid tersengih tengok apa tu....????


Anak aku kata Pakcik Rashid nampak seksi...he ...he....he....(anak aku gelak)


Wife aku ingat sampai kat Rantau Panjang, Kelantan..terkejut juga..kalu macam ni aku balik rumah mak mertua...kayuh ler sebab family wife aku duduk kat Rantau Panjang (daerah Pasir Mas, Kelantan).

Batu tanda...Mahang 10km lagi....


Berehat, berehat........


Rest, rest, rest.....

Macam nie, bila nak sampai...

Kayuh untuk balik ni....track ni aku dah lalu hari tu...best jugak

Berehat lagi....

Abang Lebai tu nama apa? Dok bersila elok atas jalan...

Cikgu nampak steady..yang lain ?????????


Camera man tangkap gambar dari jauh....pasai apa ????


Jaafar nampak penat sungguh....mintak nyawa....

Azizi pun nampak penat jugak tu....

Hai....berposing sakan leader kita ni....bergaya dengan spec baru..beli kat KL (Kilang Lama)


Bergambar di atas bukit...

Edi (menantu Cikgu) bersama Rashid...

Gambar pemandangan dari atas bukit...cantik

Cikgu melambai tangan.....kat siapa aku tak tau...

Rasanya Rashid berpuas-hati dengan jentera Fuji Tahoe ni....bilalah aku nak upgraded jentera aku dari 7 speed to 9 speed.

No comments:

Post a Comment