.

.
.

Sunday, September 28, 2014

KAYUH FUNRIDE anjuran NILAM BAIDURI CYCLING CLUB..

Assalamualaikum, kelmarin 27 September 2014, satu kayuhan amal atau funride anjuran Taman Nilam Baiduri Cycling Club @ NBCC. Aku kalau funride dan kayuh amal Insyaallah joint. Jamboree tu "slow" sikit..he..he..
Kayuhan ini merupakan pertama kali anjuran NBCC, penyertaan kalau tak silap lebih kurang 300 riders. Tujuan kayuhan ini dibuat untuk dana program dan aktiviti-aktiviti taman. Satu program yang amat bermanfaat.
Kayuhan dilepaskan oleh VIP (nama aku tak tau) pada jam 8.30am, ikut jam aku...terlambat sikit dari program asal. Trek adalah amat bersesuai pada semua peringkat..Sebab semua bukit aku boleh kayuh..ha..ha...Jarak kayuhan lebih kurang 30km jer..50-50 road dan offroad.
Yang paling sempoi check point last atas bukit ada cendol....






Semangat kental...kaki besi




CP cendoi...sempoi


 Dapat cabutan bertuah..beras 5kg...
Sekian saja dulu...banyak gambar aku upload dalam Facebook....

No comments:

Post a Comment