.

.
.

Thursday, June 21, 2012

Test Trek KULIM JAMBOREE 2012 (trek kategori RACE/EXPERT)

Seperti yang di rancang pada hari Sabtu 16hb Jun lalu, seramai 26 riders dari pelbagai team/kelab dating ke Taman Mutiara, Sg. Kob untuk
menguji trek KULIM MTB JAMBOREE 2012. Team aku yang joint, Idan, Rashid dan Apai. Sebenarnya trek ini aku pernah kayuh bersama
Rashid, Idan dan Jaafar. He…he..kami abih kayuh lebih kurang 3.30pm. Jarak trek ni lebih kurang 50.22km dan amat-amat mencabar.
Aku kayuh agak perlahan dari awal lagi sebab mengantuk, al-maklumlah layan bola Euro 2012 dan gagal menghabiskan kayuhan kali ini.
Rashid dan Jaafar awai-awai lagi dah..ehem..ehem….ha..ha..
Secara keseluruhan trek ini agak “ganas” tapi yang syok bila sampai pencawang TNB, terus downhill sampai ke Ulu Paip.
Apa-apapun tahniah kepada semua. Gambar full trek aku tak ada sebab aku kayuh tak completed, tapi mai layan.
 Satu-satunya female rider, Monica Ann


Geng-geng aku...





Gambar-gambar yang sempat ambik dalam Facebook aku.



No comments:

Post a Comment