.

.
.

Friday, May 11, 2012

TERJAH TOKKUN LAGI.....

Pagi tadi 10hb Mei, aku, Rashid dan Jaafar terjah BM Hill @ Tokkun. Bagi aku ini kali ke 3, mana kala Jaafar dan Rashid first time "ragaih" Tokkun ni. Kayuhan kali ini boleh dikatakan sebagai mencari stamina untuk joint Intel Cycleton anjuran tempat aku kami bekerja. 
Walaupun pada mulanya Rashid agak keberatan nak kayuh, tetapi semangat membara aku dan Jaafar, dia pun terpaksa ikut...he..he..
 Sampai tempat rehat...jumpa bro Jef dan Wan Alma..Team 3G



Sampai di puncak teruih angkat basikal..masih power Rashid and Jaafar



Aku posing besa-besa jer...



Cntrol perut bro..




Pemandangan cantikkk





Bateri abih...takleh nak call bini...ha..ha..




Sampai atas...jumpa rombongan remaja yang Shaidan bawak...he..he..

 Aik...cik adik ni naik basikal sapa?


Posing ramai-ramai depan pencawang



 He..he..3 plus 3

 Masa turun jumpa sekawan makhluk Allah..

Abih jer kayuh..pekena mee kuah ketam kat Ceruk Tokkun...
Banyak lagi gambar yg aku upload...mai layan Facebook aku Part 1 dan juga Part 2. 
Sekian dulu...jumpa lagi Insyaallah...


No comments:

Post a Comment