.

.
.

Saturday, December 17, 2011

KAYUHAN NASI KAWAH @ PSCC...

 Kayuhan kali ini merupakan anjuran Padang Serai Cycling Club, aku dijemput secara rasmi bersama team-team lain sekitar area Kulim. Kayuhan adalah berkonsepkan fun ride, tetapi bila flag off saja semua pecut macam race pulak...aduhai. Sampai penganjur terpaksa berkerja keras ......Ramai riders yang sesat termasuk aku.
Team aku yang turun kali ini ialah Idan dan Nizam. Yang lain semuanya dah gantung basikal.....hu..hu..

 Idan walaupun sibuk masih lagi kayuh...tahniah..

 Ni team One Star MTB @ Happy Ride

 Man Gerek @ Desa Aman Bikerz

 Bacaan doa sebelum kayuhan









Aku dan anak aku....
 Masa nak flag off


Semua orang dah kayuh...sempat lagi tangkap gambar...


Ucop...dok depan sekali














Tunggu turn nak basuh basikal RM2....

Shed Basir..

Ustaz Husni @ Abi Tuah




Siap ada lucky draw lagi...





Terima kasih penganjur Padang Serai Cycling Club, kerana menyediakan jamuan nasi kayuh secara percuma, diharap kayuhan ini dapat merapatkan silaturrahim sesama kita...Wassalam.

1 comment:

  1. Sebagai mewakili team Padang Serai Cycling Club (PSCC), kami ingin mengucapkan ribuan & jutaan terimakasih yang tidak terhingga kepada semua riders2, kawan2, rakan2 yang telah sudi hadir & membantu bagi memeriahkan lagi acara yang julung kalinya dianjurkan oleh PSCC ini.
    Segala 'kecacatan' yang berlaku adalah tidak disengajakan dan kami juga ingin memohon ribuan ampun & maaf keatas semua itu.

    ReplyDelete