.

.
.

Tuesday, March 1, 2011

Pagi tadi kayuh santai with my wife.....

Pagi ni 1hb Mac, 2011 aku still on offday.....memandangkan minggu ni aku tak kayuh lagi so ajak wife kayuh area dekat-dekat ajer. Planning nak kayuh kelmarin bersama Rashid, Apai, Idan dan Add Kassim tapi semua ada hal masing-masing. Hari Ahad, ramai riders terjah hutan rimba Ulu Paip aku ada PIBG AGM....Jeli Jamboree pulak aku tak register.
Selepas hantar anak-anak pi sekolah aku dengan wife terus kayuh lalu trek KTM2101, bukit botak belakang SMSK dan lintas anak sungai dalam ladang kelapa sawit.
Menghala ke offroad...

Dah masuk offroad, ok lagi wife aku kata....

Nak ragaih bukit botak, half way saja...takpa bersemangat...

Take 5 @ ambil nyawa sat...

Posing atas titi kayu....


Air sungai ni jernih....

Kayuhan mengharungi sungai...


Ambil gambar guna hp camera Sony Ericsson Vivaz...

Tu dia abih kayuh terus pekena kuew teow teng dan kuew teow goreng kat Taman Mutiara...sedap......
Sekian saja cerita kali ni...Wassalam..

No comments:

Post a Comment