.

.
.

Saturday, October 9, 2010

Tak sampai ke Bukit Botak...abih energy awal.

Hari ni 9/10/2010 aku, Nizam (team GengBasikal @Kulim), KH Ooi dan Yusuff planning nak kayuh ke Bukit Botak melalui Padang Tembak, Bandar Seri Mahkota dan Bukit 3M. Trek yang kami lalui merupakan trek baru. Semasa kami nak ke Padang Tembak, ada satu group yang sedang kayuh. Aku tak perasan group mana. Yusoff bagitau group Pak Ali Taman Merak.

Ni group yang kami jumpa......


Rider ni aku tak kenal...

Sampai satu simpang..depa tu pi ikut jalan lain...

KH Ooi...yang bawa aku ikut trek baru....

Masalah yg menimpa Nizam...seat dia tercabut......

Penat nampak bro...Nizam sejak sembuh drpd sakit kembali aktif...mana GengBasikal yg lain???????

Aku dah KH Ooi.....


Opps......jalan ditutup.....

Nun jauh di sana puncak Bukit Botak....aku tak larat nak panjat, kehabisan stamina, no energy dan tak larat....

Yusoff memang betul2 otai kayuh.....


Masa ni kami nak balik dah.....depan ada DH yg agak bahaya......


Aku jatuh terlentang masa DH....nasib baik tak cedera....Alhamdulillah...

Anak call "abah dok dlm hutan" lagi...

Cukup sampai di sini......lain kali jumpa terjah lagi....Aku penat, tenaga dah abih layan trek Padang Tembak dan Bandar Seri Mahkota.....tak tau ler camner nak improve kayuhan aku..dok takat tu jer....

My white Venzo setelah dicuci.....

No comments:

Post a Comment