.

.
.

Wednesday, July 22, 2009

Kayuhan ke dua Ulu Paip dan Kerbau Balar.

Pemandangan dari atas Bukit Kerbau Balar

Sampai kat Ulu Paip, rasa macam tak cukup oksigen. Penat gila-gila, first kayuhan dari Tmn. Mutiara ambil masa 1.30 jam, kali ni 30 minit jer. Tak ada stamina.

Selepas minum air, sempat bergaya penat dah hilang....nampak gaya macam seorang pro, maklumlah pakai baju mahal ooooooo


Kelihatan Azizi mengangkat basikal, maklumlah bertahun-tahun kayuh basikal. Dialah yang ajar aku cara-cara kayuhan yang betul.



Azizi tunduk cari duit jatuh kot........


Ketua kami Mat Rashid, steady dan nampak bergaya semua pakai baju baru....



Shaidan nampak fit...he he he fit tang mana tuuuuu


Nizam (geng pro dah), Mat Rashid dan Jaafar. Bagi Jaafar ini merupakan misi yang pertama tapi macam orang dah lama tak nampak penat langsung.





Mat Rashid angkat tangan tanda berjaya naik bukit....


Shaidan tolak basikal sebab tak larat...


Muka nampak penat...sampai bukak zip baju...



Tersengih sebab penat



Misi kali ini aku gagal, mereka semua berjaya menamatkan misi ke Bukit Kerbau Balar. Aku cuma berlegar-legar di Ulu Paip jer....tak apa tunggu lain kali bila aku dah ada stamina, mereka semua akan ketinggalan di belakang aku. He....he.....he......


No comments:

Post a Comment